Sievietēm ir zema izpratne par to, kas ir dabiska kosmētika
Tweet |
|
Produkta dabiskums aiz cenas ir otrais būtiskākais faktors, iegādājoties kopjošo kosmētiku, noskaidrots „MÁDARA” interneta pētījumā. Tomēr neskatoties uz to, 71 % sieviešu uzskata, ka pietiek ar to, ka nosaukumā minēts „eko” vai „bio”, lai kosmētikas produktu uzskatītu par dabisku, kas ne vienmēr atbilst patiesībai.
„Lai gan produkta dabiskums ir ļoti svarīgs, izpratne par to, kas ir dabisks, ir zema. Piemēram, 21 % sieviešu domā, ka par to liecina iepakojums – kartona kastīte, stikla pudelīte utml.,” stāsta „MADARA Cosmetics” vadītāja Lotte Tisenkopfa-Iltnere. „Patiesi drošus kosmētikas produktus var atpazīt pēc starptautiski atzītiem sertifikātiem un produkta sastāva, ko var redzēt uz produkta iepakojuma,” turpina L. Tisenkopfa-Iltnere.
Katra trešā sieviete pieņem, ka kosmētikas produkta dabiskumu apliecina tā Latviskā izcelsme, savukārt, cenu un tirdzniecības vietu kā pazīmi produkta dabiskajai izcelsmei sievietes min retāk, īpaši mazsvarīgi tas ir dāmām vecuma grupā no 45 – 74 gadiem.
Interesanta tendence, ka sievietes vecumā no 15 – 24 gadiem vairāk nekā gados vecākas sievietes uzskata, ka kosmētikas produkts ir dabisks, ja tas ražots Latvijā un tam ir it kā atbilstošs iepakojums. Iegādājoties kosmētikas produktu, sievietēm virs 40 gadiem atšķirībā no jaunākām sievietēm, būtiskāks vispirms ir produkta dabiskums un tikai pēc tam cena.
Nelabvēlīgās vielas kosmētikas produktos uzkrājas organismā, radot draudus veselībai. Populārākās vielas Latvijas tirgū nopērkamās kopjošās kosmētikas sastāvā, kas izraisa negatīvu iedarbību un no kā drošās kosmētikas eksperti iesaka izvairīties:
Tweet |
|
0 Komentāri
You can be the first one to leave a comment.