Prada Swing Sunglasses (Svinga saulesbrilles) kolekcija: jaunā „džeza” saulesbriļļu kolekcija
Tweet |
|
Prada Svinga saulesbriļļu kolekcija tika atklāta vienā no Ņujorkas lielajiem džeza klubiem – Joe’s Pub (Džo Krodziņš).
Jaunajai saulesbriļļu kolekcijai ir raksturīgi izsmalcināti silueti, kas veidoti tā, lai saskanētu ar „Rudens/Ziema 2010” kolekcijas juteklisko estētiku un mūsdienīgo sievišķību. Jaunās Svinga saulesbrilles ir kā sievišķīgu nošu un pārdrošu akordu bagāts skaņdarbs, kurā divdesmitā gadsimta piecdesmito gadu formas ir nosacīti apvienotas ar vienkāršajām divdesmitā gadsimta deviņdesmito gadu Prada līnijām.
Vārds „Swing” (svings) džeza valodā nozīmē pāreju no viena akorda uz citu. Ja šo skaņu varētu vizualizēt, tai būtu jaunās Prada saulesbriļļu kolekcijas plūstošās un vijīgās līnijas.
Vēlme atveidot skaņu ir novedusi pie domas uzsākt sadarbību ar komiksu zīmētājiem no visas pasaules. Prada, kas ir ievērojama ar to, ka sadarbojas ar starptautiski pazīstamiem arhitektiem, dizaineriem, vadītājiem un fotogrāfiem, šoreiz izsludina komiksu zīmēšanas konkursu. Dalībnieku vidū būs atpazīstamāko komiksu zīmēšanas skolu pārstāvji, kā arī neatkarīgi ilustratori. Konkursa dalībnieku uzdevums būs izveidot komiksu varoni. Vienīgais ierobežojums ir tas, ka šim iedomu tēlam komiksā ir jāvalkā Prada Svinga saulesbrilles.
Pasākuma mērķis ir atdzīvināt Prada Svinga saulesbriļļu tēlu, pārbaudot, kā dažādas radošās pasaules (modes dizains un komiksu dizains) bez jebkādiem noteikumiem vai ierobežojumiem var saplūst vienā veselumā.
Konkursam var pieteikties no 14. jūlija vakara līdz 31. augustam. Konkursa uzvarētāja zīmētās varones kļūs par Prada galveno lomu atveidotājām. Visa informācija būs apskatāma vietnē Prada.com.
Kampaņas reklāmas video uzņēma Stīvens Meisels, un tas tika ietērpts dziesmas „Fever” („Drudzis”) ritmos – šo slaveno džeza dziesmu izpilda KaTeY J. Vienu minūti un 30 sekundes garais video, kurā stāstīts par kolekciju, tiks publiskots vakara gaitā klubā Joe’s Pub, Ņujorkā.
PRADA
Prada Svinga saulesbriļļu kolekcija oktobra beigās būs pieejama PRADA veikalos, kā arī pie vairākiem mazumtirgotājiem visā pasaulē.
Informācija par kampaņu:
Jaunajā Prada reklāmas kampaņā ir redzami vīrieši un sievietes, kas iemūžināti brīdī, kad tie izpilda žilbinošu horeogrāfisku priekšnesumu. Sieviešu prêt-à-porter kolekcijas foto un video uzņēmumos Andžela Lindvala (Angela Lindvall) attēlota kā naktskluba dziedātāja. Ap viņu tiek dejotas erotiskas un izaicinošas dejas. Dekorācijas ir ļoti stilizētas un spilgti izgaismotas uz tintes melna fona, kas gluži kā kino izceļ „Rudens/Ziema 2010” kolekcijas pasteļkrāsas un 1950-to gadu apveidus un iezīmes. Šajā kompozīcijā uzsvērtas apģērba maigās, plūstošās līnijas, kuras tiek vēl vairāk pastiprinātas ar pusnakts zilās krāsas, porfīra un melno toņu pārejām.
Attēlu radīto noskaņojumu nevar piedēvēt nevienai konkrētai vietai vai laikam. Tie ir 1950-tie gadi, kas pielāgoti divdesmit pirmajam gadsimtam, 1990-to gadu minimālisma atdzimšana 18. gadsimta baroka ietērpā un vēsma no pusnakts randiņa starp pagātni un nākotni. Katrā jaunās Prada kampaņas attēlā var no jauna izdzīvot neparedzētas emocijas, kas jaušamas klasiskajā kino, kur kāda sīkuma, žesta vai niecīgas detaļas tuvplāns atklāj tēla patiesos nodomus. Šo krāšņo attēlu neapšaubāmi laicīgais piesitiens ikvienu apbur ar iespējām, kas pavērsies nākotnē.
Tweet |
|
0 Komentāri
You can be the first one to leave a comment.