Pētījums: 88% Latvijas sieviešu par sievišķīgāko apģērbu uzskata kleitu
Tweet |
|
Lai arī kleita ir viens no sievišķīgākajiem apģērba gabaliem un tam piekrīt arī lielākā daļa Latvijas sieviešu (88%), tomēr tikai 2% no daiļā dzimuma pārstāvēm kleitas velk ikdienā, liecina apģērbu kopšanas līnijas Vanish veiktais pētījums. Noskaidrojies arī, ka Latvijas sieviešu skapī lielākoties atrodas ne vairāk par piecām kleitām (59%), kā arī 5% to nav vispār.
Kleitas sieviešķīgāko apģērbu topā ierindojušās pārliecinoši pirmajā vietā, aiz sevis atstājot svārkus, kurus par sievišķīgāko apģērbu uzskata 8% sieviešu, cepures – 2% un bikses – 2%. Savukārt, vecumā no 45 līdz 49 gadiem jau katra desmitā aptaujātā sieviete (12%) par sievišķīgāko apģērba gabalu uzskata cepuri.
„Nenoliedzami, sievišķību veido ne tikai ārējais izskats, apģērbs, bet arī iekšējā pasaule. Kleita ir unikāls apģērbs, jo spēj vairot sievišķību gan sievietes ārējā izskatā, gan tajā, kā viņa sevi apzinās. Pētījuma rezultāti liek domāt, ka sievietes Latvijā izvairās būt sievišķīgas un tam par iemeslu var būt gan audzināšana, gan naudas grūtības,” skaidro Olga Tarakhovich Vanish zīmola vadītāja Baltijā.
Pētījuma rezultāti atklāja, ka tikai 2% Latvijas sieviešu kleitas valkā ikdienā, katra ceturtā (25%) – vairākas reizes nedēļā, savukārt 6% aptaujāto kleitas nevalkā nekad. 28% aptaujāto sieviešu skapī atrodas sešas līdz desmit kleitas un 8% to pieder vēl vairāk.
Lai popularizētu sievišķību Latvijā, Vanish tirdzniecības centrā Spice no 18. līdz 26. jūlijam rīko izstādi, kurā savas skaistākās kleitas parādīs Latvijas sabiedrībā pazīstamās sievietes.
Pētījums tika veikta internetā, aptaujājot 544 sievietes vecumā no 15 līdz 74 gadiem.
Tweet |
|
0 Komentāri
You can be the first one to leave a comment.