Oriflame kampaņas Dare To Be ietvaros jauns seriāls jauniešiem
Tweet |
|
Šonedēļ zviedru tiešās tirdzniecības kosmētikas kompānija Oriflame uzsāk jauniešu produktu līnijas Very Me kampaņu. Tās ietvaros mājas lapā www.dare-to-be.lv iespējams sekot līdzi četru draudzeņu dzīvei jauniešu seriālā Dare To Be.
Jauniešu kosmētikas produktu līnijas Very Me dekoratīvās kosmētikas un skaistumkopšanas līdzekļi izstrādāti īpaši jauniešu vēlmei pēc individualitātes, oriģinalitātes un uzdrīkstēšanās. Arī jaunais seriāls Dare To Be mudinās jauniešus uzdrīkstēties piepildīt savus sapņus, dzīvot neatkarīgi – aktīvi un piepildīti. Seriāla pamatā ir četru draudzeņu gaitas Stokholmā, uzsākot pastāvīgu dzīvi un mēģinot realizēt sevi.
Interneta vietnē www.dare-to-be.lv mājas lapas apmeklētājiem būs iespēja ne tikai ik nedēļu vērot jaunāko sēriju, bet arī uzzināt visu par jaunākajām modes un skaistumkopšanas tendencēm, iepirkties, saņemt padomus par biznesa iespējām un sarunāties ar domubiedriem. Seriāla Dare To Be varones ir arī Oriflame jaunās sērijas sejas katalogā.
Very Me produktu līnijas kosmētikas līdzekļu dizains un inovatīvā pieeja to iepakojumā ir veidota saskaņā ar jauniešu aktīvo dzīvesveidu. Īpašā Clickit tehnoloģija ļauj kombinēt divus dažādus kosmētikas līdzekļus vienā, savienojot iecienīto skropstu tušu, lūpu spīdumu, acu kontūrzīmuli un lūpu kontūrzīmuli. Katrs no Clickit sērijas produktiem ir pieejami vairākos toņos. Oriflame šajā produktu līnijā piedāvā arī ādas kopšanas līdzekļus, svaigu smaržu aromātus un aksesuārus – somas, telefona maciņus, piekariņus, matu lentas u.c.
Tweet |
|
0 Komentāri
You can be the first one to leave a comment.