Noskaidrots kolektīvo iepirkšanās portālu vidējā lietotāja apraksts
Tweet |
|
Vadošais kolektīvās iepirkšanās portāls CityLife.lv ir noskaidrojis šādu portālu vidējā lietotāja aprakstu. Tā ir aptuveni 33 gadus jauna sieviete ar augstāko izglītību un darba vietu finanšu jomā.
Jaunākie dati vēsta, ka vidējā kolektīvās iepirkšanās portālu lietotāja vecums ir 33 gadi – sieviešu un vīriešu vidū vidējais vecums ir vienāds. Savukārt to sadalījums pēc dzimuma ir krasi atšķirīgs – kolektīvās iepirkšanās portālu pakalpojumus krietni biežāk izvēlas tieši sievietes, veidojot 83,76% no visas auditorijas, kamēr vīrieši – tikai 16,24%.
Katrs ceturtais kolektīvās iepirkšanās portālu lietotājs ir ieguvis augstāko izglītību jeb bakalauru. Savukārt gandrīz katram piektajam (18,11%) lietotājam ir maģistra grāds.
„Varētu teikt, ka tiek lauzts stereotips par cilvēkiem, kas iepērkas kolektīvās iepirkšanās portālos. Ja iepriekš, iespējams, valdīja priekšstats par lietotāju, kas meklē tikai ekonomisku labumu šādu portālu piedāvājumos, tad patlaban arī dati apliecina to, ko jau zinājām par saviem lietotājiem. Tie ir izglītoti cilvēki ar plašu redzesloku un stabiliem ienākumiem.. Tas, ko piedāvā kolektīvās iepirkšanās portāli, ir iespēja izmēģināt un uzzināt ko jaunu. Jauni piedāvājumi vienmēr ir aktuāli un interesanti ne tikai atlaides dēļ.” stāsta CityLife.lv valdes loceklis Māris Strods.
Izplatītākā darba joma vidējam kolektīvās iepirkšanās portāla lietotājam ir finanses/grāmatvedība – šajā jomā strādā 10,21% no visiem pētījuma 5113 respondentiem. Nākamās izplatītākās darbības jomas ir pakalpojumi sniegšana/klientu apkalpošana un izglītība/zinātne. Jāmin, ka līdzīgs skaits respondentu ir arī bezdarbnieki, kas mūsdienu situācijā kolektīvās iepirkšanās portālu piedāvājumus izvēlas primāri to ekonomiski izdevīgāko piedāvājumu dēļ.
Lielākā daļa kolektīvo iepirkšanās portālu lietotāji ir vai nu precējušies un audzina bērnus (38%), vai arī ar pastāvīgu dzīvesdraugu(30%). Izplatītākās intereses kolektīvās iepirkšanās portālu lietotāju vidū ir sports, skaistumkopšana, izklaide un kultūra, taču vispopulārākās – ceļošana un daba.
Tweet |
|
0 Komentāri
You can be the first one to leave a comment.