Eiropas Komisijas pretsmēķēšanas kampaņa – soli tuvāk iedzīvotājiem
Tweet |
|
Eiropas Komisijas pretsmēķēšanas kampaņa „Beidz smēķēt, sāc augstāk mērķēt!”, kas līdzšim bijusi labi pamanāma presē, TV un internetā, šonedēļ sper soli tuvāk iedzīvotājiem. Lai uzskatāmi demonstrētu kampaņas interaktīvās smēķēšanas atmešanas programmas iCoach priekšrocības un vēstītu par citām kampaņas aktivitātēm, „Beidz smēķēt, sāc augstāk mērķēt!” izbraukuma komanda šonedēļ viesosies trīs plaši apmeklētos pasākumos.
2.novembrī „Beidz smēķēt, sāc augstāk mērķēt!” viesojās pasaulslavenās rokgrupas 30 seconds to Mars koncertā Arēnā Rīga, bet 4.‒6. novembrī ar iCoach priekšrocībām varēs iepazīties skaistumam industrijas jaunumiem veltītās izstādes Baltic Beauty 2011 apmeklētāji. Izbraukumu nedēļas noslēgums plānots 6.novembrī, hokeja komandas Rīgas Dinamo spēlē pret Severestaļ Čerepoveca komandu.
Atmest smēķēšanu nebūt nav viegli, tāpēc kampaņas rīcībā ir interaktīva internetā pieejama bezmaksas smēķēšanas atmešanas programma iCoach, kas ir iedarbīgs līdzeklis, lai palīdzētu atbrīvoties no kaitīgā ieraduma. Atšķirībā no citiem interneta palīdzības rīkiem veselības jomā, iCoach paredzēts arī tiem, kuri nevēlas atmest smēķēšanu un kuriem ir augsts risks atsākt. Aizvadīto 3 mēnešu laikā iCoach reģistrējušies 142 000 lietotāji visā Eiropā, tai skaitā1388 no Latvijas.
Eiropas Komisijas pretsmēķēšanas kampaņas „Beidz smēķēt, sāc augstāk mērķēt!” mērķis ir palīdzēt 25–34 gadus veciem cilvēkiem atmest smēķēšanu vai neatsākt smēķēt, kļūstot par „neapturamiem” nesmēķētājiem. Šī kampaņa ir vienīgā, kas uzskatāmi apliecina to, kādi ir ieguvumi dzīvei bez tabakas — labāka veselība, sabiedriskās dzīves uzlabošanās, ietaupīta nauda un, protams, augstāka dzīves kvalitāte.
Kampaņas „Beidz smēķēt, sāc augstāk mērķēt!” sabiedrības informēšanas aktivitātes pašlaik ietver reklāmu nacionālajos drukātajos medijos, internetā, kā arī sociālajos medijos, kas ir īpaši nozīmīgi komunikācijas kanāli kampaņas mērķauditorijai. Nupat uzsāktas sabiedrības informēšanas aktivitātes, kas ietver dalību dažādos sporta, patērētāju informēšanas un veselības aizsardzības pasākumos, bet nākotne paredzēta partnerību veidošana ar ietekmīgākajiem uzņēmumiem, lai veicinātu smēķēšanas atmešanu darbinieku vidū.
Plašāku informāciju skatiet kampaņas vietnē
Tweet |
|
0 Komentāri
You can be the first one to leave a comment.