Atklās interaktīvo Riga Fashion Week showroom telpu

No 29. līdz 30. oktobrim Riga Fashion Week norises vietā viesnīcā Radisson Blu Hotel Latvija Rīgā, Elizabetes ielā 55 ikvienam Riga Fashion Week viesim būs iespēja klātienē apskatīt Latvijas modes mākslinieku tērpus un aksesuārus, piedaloties interaktīvajā showroom telpā, ko jau trešo sezonu pēc kārtas organizē Latvijas modes mākslinieku un dizaineru interneta veikals Creative Latvia.
Showroom telpā Latvijas labāko modes mākslinieku kolekcijas prezentēs tērpu demonstrētājas un ikvienam būs iespēja aplūkot un pielaikot tērpus. Tajā aktuālās rudens/ziema 2011/2012 kolekcijas piedāvās dizaineri, kas regulāri piedalās Riga Fashion Week, kā arī būs skatāmi zīmoli, kas pēdējo gadu laikā spilgti pieteikti ne tikai Latvijā, bet arī ārzemēs. Starp tiem minami tādi vārdi kā Sarmīte Ostaneviča, Narciss (Alise Trautmane), SockBox, QooQoo, Minus40, Vita Radziņa sadarbībā ar ArtBag, MAMMU, Vitelli modes nams sadarbībā ar Ingu Tauriņu, Ringla u.c.
Interaktīvajā showroom telpā par krāšņām fotogrāfijām rūpēsies Canon, ikvienam Riga Fashion Week viesim dodot iespēju nofotografēties ar stilista piemeklētiem aksesuāriem no veikala Creative Latvia. Labāko fotogrāfiju autori saņems pārsteiguma dāvanas no Maybelline New York, kas ir Riga Fashion Week oficiālais kosmētikas sponsors, kā arī  Ņujorkas modes nedēļas oficiālais kosmētikas zīmols.
Showroom telpa rīkota ar mērķi uzsvērt, ka Latvijas modes dizaineru tērpi nav tikai mākslas darbi, bet tie ir praktiski, ikdienā lietojami, savstarpēji kombinējami un līdzvērtīgi pasaulē atzītajiem zīmoliem. Pasākuma rīkotāji, Latvijas modes mākslinieku un dizaineru interneta veikals Creative Latvia, par savu misiju uzskata ne tikai dizaina lietu izplatīšanu, bet arī Latvijas modes popularizēšanu gan šeit, gan ārzemēs. Tieši tādēļ par pasākuma norises laiku izvēlēta Rīgas modes nedēļa, kura pulcē vienkopus modes mīļus, interesentus un žurnālistus no visas pasaules.

TAGS: , , , , , , , , , , , , , , , ,

0 Komentāri



You can be the first one to leave a comment.

Leave a Comment